We don’t go online; we live online!

 

De impact die de ontwikkelingen hebben op ons als mens, op ons gedrag, hebben weer impact op hoe bedrijven in contact kunnen komen te staan met hun doelgroep(en)

Wij vinden het als Apeldoorns bedrijf belangrijk om betrokken te zijn bij goede, lokale initiatieven. TEDxApeldoorn is dat. Als full-service internetbureau hebben wij met Invest Online een bijdrage geleverd in het verzorgen van een website die aansluit bij het niveau van wat TEDxApeldoorn levert. En dat is zeer goed gelukt, al zeggen we het zelf. Invest Online is de trotse partner die de website voor TEDxApeldoorn heeft mogen bouwen.

Invest Online. TEDxApeldoorn. Social Footprint. Wat hebben we gemeen en waarom dragen wij als partner een warm hart toe aan dit prachtige event? Social en Online.

We live online

Tegenwoordig gaan we niet meer online maar zijn we online. We checken ruim 200 keer per dag onze telefoon. Bekijken gemiddeld 14 keer per dag de laatste statussen op Facebook. We staan 24/7 met elkaar in verbinding. Als we iets willen weten dan Google’n we het. De wijze oma = Google. De hele dag valt de digitale post in de inbox van je e-mail. We chatten via Whatsapp, Facebook Messenger, Skype, Google Hangouts of ‘ouderwets’ sms-en. Zijn we nog sociaal?

Ja, we zijn hyper sociaal. Maar op een andere manier. Sociaal op een digitale manier. Die weg zijn we met zijn allen ingeslagen en is onomkeerbaar. Fantastisch vastgelegd in deze foto.

oma

Het belang van ‘social’ zijn

Als internetbureau zijn we met ons team van 40 online marketingspecialisten iedere dag bezig om te voldoen aan de onbegrensde vraag van onze klanten om online goed gevonden te worden. Om op te vallen tussen de rest. Om meer bezoekers op de website te krijgen. Om te scoren op social media. Voor bedrijven is dit ontzettend belangrijk.

Dat belang wordt alleen maar groter voor onze klanten. Want waar gaan we heen? Zoals te lezen op TEDxApeldoorn.nl groeien we rond het jaar 2100 naar mogelijk 12 miljard mensen op de aarde. Een gigantische groei. Nog meer mensen die online (social) zijn. Neem daarbij dat we steeds meer apparaten krijgen die (online) met elkaar in verbinding komen te staan. Apparaten die voor ons gaan denken (en doen). De wereld zal door de verdere digitalisering nog kleiner worden.

De impact die de ontwikkelingen hebben op ons als mens, op ons gedrag, hebben weer impact op hoe bedrijven in contact kunnen komen te staan met hun doelgroep(en). En dus weer voor ons als internetbureau om daar een juiste invulling aan te geven voor onze klanten. Daarom vonden wij als partner het thema ‘Social Footprint’ te gek.

Wil je ervaren hoe sociaal we zijn? www.investonline.nl